Friday, July 26, 2013

Bunga purple

Hari ni nak share gambar bunga purple yang pelbagai bentuk

Purple panjang2
 Purple sejemput
Bentuk macam orkid, tapi bukan orkid
 Ni pula bentuk macam buah nenas
 Si lebah yang sedang menikmati rezeki di bunga purple :)

NuKilaN:
 

11 comments:

  1. Dekat sana memanglah macam-macam bentuk bunga ada. Selalu-selalulah capture gambar bunga Nur. Anak-anak jadikan model. Kakak suka tengok:)

    ReplyDelete
  2. Macam macam jenis, semua pun cantik.. Seronok tgk gambar ni. Terasa segar

    ReplyDelete
  3. Kat Malaysia... Biasanyer bunga purple plng mudah jumpa adlh seri pagi... Kat sana mcm2 jenis kan...

    ReplyDelete
  4. tnapa keindahan bunga,alam kurang bermaya...kurang berseri..

    ReplyDelete
  5. assalam... cantik-cantik bunga purple tu..

    ReplyDelete
  6. warna kesukaan hati..purple..:)

    ReplyDelete
  7. Purple sana sini ...mmg cantik!

    ReplyDelete
  8. wah..cantiknye..yg atas sekali tu lavender ke

    ReplyDelete
  9. Yang macam buah nenas tu sangat menarik.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails