Wednesday, June 26, 2013

WW ::: Budak gayat!

Budak gayat atas jambatan gantung @ Pulau Langkawi
19 Mac 2009
Terikut dgn Okje, mengimbau kenangan lama :)

NuKilaN:
 

18 comments:

  1. comelnya aisyah masa ni...dua tahun ea? haha.. dah besar dah jadi lurus rambut aisyah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, nak masuk dua tahun... Tu la, abah kata sayang pula potong rambut dia... dah jadi lurus sbb potong yg curly2 tu

      Delete
  2. Comelnya Aisyah dengan tambut curls2 nye hehe
    sesekali mengimbau, indah kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la, tiba2 terbuka folder gambar lama2... tempek satu buat kenangan... mastu tu takde blog lagi :)

      Delete
  3. Bila tgk kat dashboard nampak cam siapa budak kecik tuh..aisyah upanya..comel ngan rambut kinting muka gayat gitu..:)

    ReplyDelete
  4. Akak pun gayat tempat tinggi Nur...

    Nampak sgt muka gayat aisyah tu :D

    ReplyDelete
  5. comel aisyah 2009.. haza gayat bila pandang ke bawah :)

    ReplyDelete
  6. hehe..tak nak berdiri dia ye Nur, gayat, ummi pun gayat juga ni.

    ReplyDelete
  7. comelnya..suka tgk rambut dia...

    ReplyDelete
  8. Wah good idea ni jdkan WW sbg entry mengimbau kenangan lama..hihi

    Nway cute nya Aisyah, skrg pretty..;)

    ReplyDelete
  9. Comeinya aisyah... hihihi... saya pun gayat juga... :P

    ReplyDelete
  10. Sekarang dah otai :D sweet kan tengok gambar lama2.

    ReplyDelete
  11. hehe..... si Aisyah yeh...Okje pun gayat duk situ Bijen, inikan budak tomei gitu! hehe

    ReplyDelete
  12. tgk gambar ni mcm aisyah...tapi tulis langkawi...rupanya mengimabu kenangan lama...hahaha;p

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails